خودروی برقی کوادرو به تولید انبوه می رسد
رباتیک والکترونیک روبواچ پیRoboHp
رباتیک والکترونیک

 1394

خودروی برقی کوادرو به تولید انبوه می رسد

 

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان کشور با بیان اینکه خودروی برقی کوادرو با رعایت استانداردهای جهانی به تولید انبوه می رسد، گفت: تولید انبوه این خودرو گامی مثبت برای استفاده از سوخت های پاک و کمک به محیط زیست است.

به گزارش ایرنا نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین ، مهندس محمد رضا نجفی منش روز یکشنبه در بازدید از واحد طراحی خودروی برقی دو نفره کوآدرو در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که به منظور آشنایی بیشتر و بحث و تبادل نظر در خصوص تولید انبوه این خودرو انجام شد، با اعلام حمایت از تولید خودروی برقی دو نفره کوآدرو این دانشگاه، در خصوص همکاری های لازم در این زمینه قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی فنرلول ایران در حاشیه این بازدید ضمن تحسین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه های مختلف به خصوص رباتیک و مکاترونیک، این دانشگاه را یکی از باکیفیت ترین دانشگاه های کشور دانست.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این بازدید به تشریح تاریخچه تاسیس این دانشگاه و وضعیت فعلی آن پرداخت.
مرتضی موسی خانی با تاکید بر تلاش برای تولید انبوه خودروی برقی دو نفره کوآدرو به عنوان محصول علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، استفاده از آن را کمک بزرگی به کاهش بار ترافیکی شهرهای بزرگ از جمله تهران دانست.
خودروی برقی دونفره با نام تجاری کوآدرا Q1 از سوی تیم دانشجویی پاراکس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طراحی و ساخته شده است.
این خودرو شارژی با عرض 120 سانتیمتر و طول دو متر می تواند مشکلات پارک و توقف در خیابان ها را کاهش دهد و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نیز دربر ندارد.
تمام مراحل ساخت و طراحی این خودرو که 400 کیلوگرم وزن دارد، توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انجام شده و می تواند با سه ساعت شارژ برقی، مسافت 200 کیلومتر را حداکثر با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت طی کند.
در حال حاضر نمونه اولیه این خودرو بدون کیسه هوا (ایربگ) طراحی شده، اما طراحان آن قصد دارند در نمونه های بعدی، کیسه هوا نیز بر روی آن نصب کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره سایت


به فروشگاه رباتیک والکترونیک RoboHpخوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه رباتیک و آدرس robohp.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 130491
تعداد مطالب : 164
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


IS
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی